Je spullen vindbaar – en een opgeruimd huis!

Ben je al vaak begonnen met het opruimen van je huis, en heb je toch maar een extra kast gekocht? Of wil je graag meer ruimte hebben, maar weet je niet wat er weg kan? Als je door de spullen – de bomen –  het bos niet meer ziet, is het ook lastig om aan de slag te gaan. Blijf niet worstelen. Gun jezelf een extra hand, een stok achter de deur, en iemand die met je samenwerkt. Mijn klanten zijn van alle generaties, en willen vooral… ruimte! In hun huis en in hun hoofd.

Ik leer je organiseren en keuzes maken, en ik help je om alles een logische plek te geven – en daardoor beter vindbaar te zijn. Ik help je ook graag om de spullen die je niet meer nodig hebt, een goede bestemming te geven, en om dierbare zaken goed op te slaan. 

Maar misschien denk je – dat moet ik toch zelf kunnen? Ja, veel kun je zelf. En soms heb je een zetje nodig, of een andere kijk. Of gewoon handige tips die je zelf niet paraat hebt. En waarom zou je jezelf niet wat hulp gunnen. Natuurlijk, het kost je iets, en dan heb je ook wat: Stel je voor – een huis met ruimte om te leven en te werken, kasten waarin je alles snel kunt vinden, een goed systeem voor de administratie, zorgvuldig omgaan met spullen, simpel leven… het is mogelijk!

Wil je zelf al iets doen? Hier zijn handige organizing tips voor thuis.

   

Wil je aan de slag met mij: het kennismakingsgesprek is gratis. En daarna kun je kiezen voor het volgende:


■ RUIMTE  IN JE HUIS  =  RUIMTE IN JE HOOFD

Een plan van aanpak en 6 uur samen aan de slag: kosten € 365,- (incl. BTW). Je krijgt 2 x 3 of 3 x 2 uur persoonlijk advies en praktische hulp.
Natuurlijk uit te breiden met een extra pakket of uren. Mijn uurtarief is € 65,- (incl. BTW). Bij reistijden langer dan een half uur reken ik een klein bedrag aan reiskosten.

Je krijgt huiswerk tussen de afspraken in, tips, een checklist, en na 2 maanden een evaluatie per e-mail of telefoon.


Maak een afspraak, het lijkt me leuk om met je kennis te maken!